Fostul DN 7D, actualul DJ 703 H, este un drum de o importanță covârșitoare pentru nordul județului, în special pentru Țara Loviștea. Această șosea a fost preluată de Consiliul Județean Vâlcea și transformată în drum județean în vederea reabilitării și modernizării, pentru că guvernanții nu au fost în stare în atâți ani să facă nimic. Președintele Constantin Rădulescu a demarat imediat un proiect de asfaltarea a acestui drum, care ar putea fi varianta de ocolire a DN 7 – Valea Oltului. Lucrările sunt în plină desfășurare pr anumite porțiuni, însă drumul va fi modernizat în întregime după ce se va primi finanțare prin PNI.
“Am revenit cu lucrări de asfaltare pe Drumul Loviștei (DJ 703 H), cu un nou tronson de 1,4 km, în continuarea celor 3 km asfaltați anul trecut pe raza comunei Perișani.
După cum bine știți, de curând am preluat în administrarea Consiliului Județean un drum național de pământ (fost DN 7D), cu multe probleme de stabilitate, poate singurul de acest fel din țară, și ne-am apucat de treabă.
Vâlcenii din Câineni, Boișoara, Titești și Perișani au circulat destul pe un drum de pământ și era important să intervenim.
Prin covorul asfaltic pe care îl toarnă drumarii RAJDP în aceste zile, se va încheia sectorul de legătură dintre satele Spinu și Podeni din Perișani, cu satele Cucoiu și Bratovești din Titești.
Pentru modernizarea în totalitate a DJ 703 H (fost DN 7D), am depus proiect pe PNI <Anghel Saligny> și am mare încredere că vom primi finanțare.
Până atunci însă, din bugetul propriu al Consiliului Județean, kilometru cu kilometru, turnăm asfalt și pe acest drum atât de important pentru vâlcenii din Țara Loviștei” – susține Constantin Rădulescu, președintele CJ Vâlcea.