Conform evidenţelor Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Râmnicu Vâlcea, la data de 31.12.2018 la nivelul municipiului figurau 646 de persoane ale căror acte de identitate aveau valabilitatea expirată. Ca urmare, în baza unui plan de acţiune – dispus la nivel naţional de Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date şi de Inspectoratul General al Poliţiei Române – în perioada august – noiembrie 2019, agenţi de poliţie vor face vizite la domiciliile acestor persoane pentru lămurirea situaţiei lor actuale şi îndrumarea în vederea iniţierii demersurilor de obţinere a unor cărţi de identitate valabile.
În acelaşi timp, D.E.P. Râmnicu Vâlcea continuă să facă demersuri în acelaşi sens, transmiţând, cu frecvenţă trimestrială, între 300 şi 400 de adrese celor cărora le-au expirat documentele de identitate şi invitându-i să facă procedurile în vederea intrării în legalitate.
Programul de funcţionare al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor din strada Regina Maria nr. 6 (fostul sediul al BNR, lângă Piaţa Centrală), este următorul în zilele de luni, marţi şi joi: 08.30-14.00, miercurea: 08.30-14.00 şi 15.30-18.30, iar vinerea – 08.30-11.00.
Biroul de Presă