Așa cum am prezentat și în alte rânduri prin intermediul publicației noastre, Secțiunea 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) a Autostrăzii Pitești – Sibiu a avut, încă de la început un ritm foarte bun de executare a lucrărilor. În acest sens, lucrările începute în anul 2023 și programate a se finaliza în anul 2027 au ajuns, după aproximativ un an și jumătate de muncă a constructorilor, la un stadiu fizic de realizare de 50%. Asta înseamnă că, în acest ritm, porțiunea respectivă de autostradă ar putea fi gata chiar la începutul anului 2026 (sau, oricum, pe pacursul anului 2026; deci nu în 2027, așa cum era stabilit inițial). În context este de amintit că, pe acest tronson al autostrăzii, se vor afla și două tuneluri, unul fiind cel pe sub Dealul Momâia. La ambele tuneluri se lucrează deja.
Fără a vrea să îi facem vreo reclamă (mai ales că unii îi contestă viteza de execuție a lucrărilor din alte zone ale României; alții îl atacă pentru că vine dintr-o țară nu tocmai prietenoasă cu a noastră) considerăm că putem face precizarea că, pe secțiunea de autostradă la care am făcut referire, constructorul este grupul austriac Porr Construct.
Astfel, autostrada Pitești – Sibiu se apropie tot mai mult de granițele Vâlcii, iar acum, și dacă ne-am dori să nu avem autostradă în județ (știm, doar un nebun ar dori asta!), nu mai putem da înapoi! Autostrada vine spre Vâlcea și din Argeș și din Sibiu!