Pasajul Tudor Vladimirescu, ce face legătura cu podul de la Goranu, s-a dovedit a fi o investiţie ce nu-şi are utilitate fără bretelele rutiere prevăzute iniţial în proiect, care aveau menirea de a lega nordul de sud. Proiectul a fost demarat într-un mandat anterior al edilului Mircia Gutău, însă lucrările efective au început în momentul în care primar era Romeo Rădulescu. Acesta din urmă a modificat proiectul şi a eliminat bretele, iar lucrarea a fost realizată cu foarte multe erori de proiectare.
Pe lângă trotuarele care se îngustează şi termină brusc, pietonii fiind nevoiţi să sară gardul şi să ajungă pe partea carosabilă, o altă greşeală a fost realizarea pasarelei pietonale de acces şi a lifturilor. Actualul primar al municipiului Râmnicu Vâlcea, Mircia Gutău, susţine că pasarela respectivă nu justifică banii cheltuiţi pe lumină şi pază, în condiţiile în care nu este circulată aproape deloc.
„Mă opreşte lumea pe stradă şi mă întreabă: ‹Domnule Gutău, ce sens are tulumba aia albastră care trece peste calea ferată şi cine o foloseşte?›. Îmi este foarte greu să le răspund că avem două lifturi, că plătim pază la ele, că plătim lumină şi nu circulă nimeni pe acolo. Un om dacă trece pe lună pe acolo!” – a declarat primarul Mircia Gutău.
Edilul a mai precizat şi că s-a început construcţia bretelelor de acces pe pod, valoarea acestora ridicându-se la aproximativ 1,5 milioane euro. Este vorba despre patru bretele rutiere, prima pornind de la Lukoil (lângă Kaufland) şi oprindu-se la intersecţia cu strada Ioan Referendaru, unde se va face un sens giratoriu. De acolo, breteaua continuă pe terenul fostului depozit al Petrom şi urcă cu două bretele, una de urcare şi una de coborâre, de pe pod. Pe partea cealaltă, vor fi alte două bretele, de urcare şi coborâre, iar sub pod va fi construit un sens giratoriu.