- șapte casierii, trei variante on-line, o aplicație de mobil și un terminal self-service
Pentru anul 2023, ca urmare a disciplinei financiare deosebite a contribuabililor din Râmnic ce a dus la un procent foarte ridicat de colectare a veniturilor proprii (peste 99%), precum și a gradului mare de accesare a fondurilor externe disponibile, taxele și impozitele locale nu au fost majorate, singura modificare față de anul trecut fiind indexarea unora dintre sumele datorate bugetului local cu indicele de inflație de 5,1%, obligație impusă tuturor administrațiilor locale din țară de Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
Activitatea de încasare a impozitelor și taxelor locale pentru anul 2023 se derulează la acest moment prin intermediul a șapte puncte de încasare, respectiv sediul Direcţiei Economico-Financiare de la Arenele ”Traian”, sediul Primăriei municipiului din strada General Magheru (clădirea ”Socom”), sediul Direcţiei de Dezvoltare Locală din bulevardul Tudor Vladimirescu (”Casa Căsătoriilor”), sediul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor din strada Regina Maria (fostul sediu BNR), birourile de la Stadionul Municipal din splaiul Independenţei, casieria de pe strada I.C. Brătianu (lângă Clubul Pensionarilor – zona „Maidan”) din Ostroveni și cea din Piața Nord.
Cei care optează pentru metodele moderne de plată au la dispoziție secţiunea ”Servicii electronice” de pe site-ul Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea la adresa www.primariavl.ro, site-ul Direcţiei Economico-Financiare locale www.taxermvl.ro (doar pentru utilizatorii deja înregistrați pe această platformă) și portalul Sistemului Național Electronic de Plată (SNEP) www.ghiseul.ro, pot instala aplicația Vâlcea Online pentru telefoane mobile sau pot folosi terminalul de plată amplasat în galeria comercială a centrului Shopping City.
În cursul anului trecut, din totalul de 74.197 de plăți făcute de contribuabilii locali, 70,37% au preferat să deruleze această operațiune la casierii, achitând cu numerar, 21,37% au făcut plăți la ghișee cu cardul bancar, 5,50% au utilizat SNEP, iar 2,76% au accesat secțiunea Servicii Electronice de pe site-ul Primăriei municipiului.
Biroul de Presă